Skip to main content

I LOVE MAKE UP - TAPI TAK PANDAI

Normal ke tak erk? Suka tengok orang yang makeup cantikkk2 tu. Tapi diri ku ni. Nann hadooo! Skill ke laut dalam. 😅

.
Ada ke yang sama macam YL? #kita_geng

Gituuuu!

.
Tapi seriusly. YL sukaaaa and mudah jatuh cintaa la dengan orang yang makeup lawaaaaa2 ni.

.
Dulu kala zaman bila tah YL pernah sekali jerrr " S E K A L I " je tau. Join class makeup. Masa tu memang zero betul pasal makeup2 ni.

.
Zaman sekarang ni banyak tengok kat YouTube jelah jawabnya. Nak join class pun sekarang ni harga yuran dia boleh tahan mahaiii lah jugak kan.

.
Bestnyaaaaaa lah kalau ada yang sudi nak makeup kan muka YL ni sekarang ni. Lawa2 bajet chantekk sesangat macam Nora Danish ke Neelofa ker! Besssstttttnyaaaaa!! 😍😘

.
K lah. YL nak sambung buat keje balik ni. Rest sat tu yang update kat sini sat. 😅

.
Nanti ketemu lagi. Thanks pada yang sudi baca YL bebel. 😘 Muahhhhhx!

.
YUYU LIANA


Gambar contoh ehsan dari Pakcik Google. Chantekkkk makeup dia. Simple, Sweet & just Nice. 😍😘😍😘

Comments

Popular posts from this blog

Adab Menggunakan Telefon

    Cara Buat Panggilan 1.        Sentiasa pastikan bahawa waktu untuk menghubungi adalah waktu yang sesuai. Ini adalah untuk mengelak daripada menganggu orang yang ingin dihubungi seperti pada waktu tengah malam. Waktu yang tidak wajar untuk menghubungi seseorang ialah sebelum jam 7.00 pagi atau 9.00 malam ke atas. Tidak sesuai juga menghubungi orang yang sedang sakit kerana ini akan menganggunya untuk berehat. 2.        Apabila panggilan anda telah dijawab, berikan nama anda terlebih dahulu sebelum bertanya pada si penjawab sama ada mereka adalah orang yang anda ingin dihubungi atau bukan. 3.        Pastikan anda tidak mendail dengan terlalu cepat kerana ini akan menyebabkan anda tersalah mendail nombor telefon. Jika ini   berlaku, pastikan anda tidak terus meletakkan telefon tetapi ucapkan maaf dan beritahu si penjawab bahawa anda tersalah mendail nombor telefon. 4.        Jika bercakap, bercakap dengan jelas bagi mengelak si penjawab meminta anda mengulangi apa

Sulaman - Projek Pertama

Assalamualaikum w.b.t. Hasil kerja tangan ku. Apa lagi, komenlah sikit. Sekian.

FADILAT SURAH AL-WAQI'AH

Menurut beberapa hadis RasulAllah s.a.w., mereka yang mengamalkan membaca Surah Al-Waqi'ah pada tiap-tiap malam, InsyaAllah tidak akan merasai kepapaan. Mereka yang membacanya sebagai wirid InsyaAllah akan beroleh kesenangan selama-lamanya. Mereka yang membacanya sebanyak empat belas kali setiap lepas solat Asar, InsyaAllah akan dikurniai rezeki yang banyak. Terdapat ulama' yang mengatakan, jika dibacakan Surah Al-Waqi'ah terhadap orang yang sedang sakit, InsyaAllah akan diringankan sakitnya. Jika dibaca terhadap orang yang sedang nazak, akan meringankan serta memudahkan keluar rohnya. Lain-lain fadilat : 1. Dibaca tiap-tiap malam akan terjauh dari kepapaan. 2. Dibaca 40 kali setiap hari dan malam akan dipermudahkan mendapat rezeki dari berbagai sumber yang berkat. Sekian.